Výrobcovia / značky
Novinky
Novinky od TTTM

Výrobca obľúbených hojdacích sietí Ticket To The Moon pripravil viaceré novinky - zateplenie MoonQuilt, vďaka ktorému budete môcť svoju hamaku využiť takmer po celý rok, a novú sadu upevňovacích lán...

viac
Novinky a akcie e-mailom
Chcete od nás dostávať novinky priamo na váš e-mail?

xTrek - Facebook       xTrek - Google+       xTrek - Twitter       xTrek - Pinterest



FAQ - Často kladené otázky Pridané: 12.04.2016

 

 

Čo ak mi nesadne veľkosť oblečenia?

Ak Vám nesadne veľkosť oblečenia, nič sa nedeje. Továr nám môžete vrátiť a my Vám pošleme buď inú veľkosť, alebo vrátime peniaze. Samozrejme, tovar nesmie byť používaný ani poškodený a musí byť zabalený v originálnom balení vrátane visačiek.

 

Ako sa dá tovar objednať?

Najrýchlejší spôsob je objednať tovar cez náš internetový obchod. Po vložení tovaru do košíka a následnom kliknutí na nákupný košík Vás stránka prevedie celým procesom objednávky a dá Vám na výber všetky možnosti platby a dopravy. Tovar však môžete objednať aj prostredníctvom emailu info@xtrek.sk alebo telefonicky, na čísle 0907 222 297.

 

Aké su možnosti prevzatia alebo doručenia tovaru?

Tovar Vám doručíme spôsobom ako si zvolíte. Môžete si vybrať doručenie prostredníctvom kuriéra UPS (spoločnosť IN TIME), prípadne si ho vyzdvihnúť osobnena niektorom zo stoviek odberných miest našich partnerov, služieb Balíkomat a Zásielkovňa po celom Slovensku (Podrobnosti v bode 3-C našich Dodacích podmienok). V prípade platby prevodom na účet Vám vieme poslať Váš tovar aj prostredníctvom Slovenskej pošty.

 

Aká je cena doručenia tovaru?

Cena doručenia závisí od hodnoty objednávky a od vybraného spôsobu dopravy a platby. Doprava na území Slovenska sa pohybuje sa od nula do 6,90 €. Presné ceny pre každý druh dopravy nájdete v našom a prehľadnom Cenníku dopravy, všetky podrobnosti o cenách a spôsoboch prepravy Vám poskytnú aj naše Dodacie podmienky.

 

Dá sa tovar niekde vyskúšať?

Žiaľ, vzhľadom na charakter nášho obchodu nie je možné tovar vyskúšať. S výberom Vám však pomôžu detailné popisy produktov a velkostné tabuľky oblečenia. Ak by Vám však napriek tomu oblečenie nesadlo, radi Vám ho vymeníme za inú veľkosť, prípadne Vám vrátime peniaze.

 

Kedy mi príde tovar?

Vo väčšine prípadov je tovar doručený do 3 až 5 pracovných dní od pripísania platby na náš účet (pri platbe prevodom), resp. potvrdenia objednávky (pri platbe na dobierku). Najrýchlejší spôsob doručenia je prostredníctvom nášho hlavného miesta pre osobný odber v Bratislave (výdajné miesto Zásielkovňa, Šusteková 49). Rýchle doručenie Vám zabezpeší aj kuriér UPS, ktorý Vám tovar doručí na nasledujúci pracovný deň po odoslaní. Pre podrobné informácie ohľadom doručenia tovaru si pozrite naše Dodacie podmienky.

 

Akým spôsobom môžem za tovar zaplatiť?

Za tovar sa dá zaplatiť prevodom na náš účet, alebo na dobierku pri preberaní tovaru. Podľa vybratého spôsobu dopravy je možné dobierku uhradiť buď v hotovosti (kuriér UPS, Zásielkovňa), alebo platobnou kartou (Balíkomat).


Čo znamená, ak je pri dodacej dobe uvedené "overíme"?

Ak je pri tovare uvedené "overíme", znamená to, že Vám presný termín dodania musíme zistiť u nášho dodávateľa. Vo väčšine prípadov je to z dôvodu, že sa tovar na sklade nášho dodávateľa rýchlo mení a nevieme vopred garantovať jeho dostupnosť v presne stanovenej dodacej lehote - aj keď vo väčšine prípadov to bude iba niekoľko dní, je možné že je konkrétny tovar dočasne vypredaný a dodanie by trvalo o niečo dlhšie. Ak by dodanie takto označeného tovaru bolo dlhšie ako približne 5 pracovných dní, budeme Vás kontaktovať, aby sme zistili, či je pre Vás dlhšia dodacia doba prijateľná. Ak teda máte záujem o tovar, pri ktorom je dodacia doba označená ako "overíme", môžete si pokojne zadať objednávku a my Vás budeme informovať o jeho dostupnosti a dodacej dobe akonáhle to overíme u nášho dodávateľa, resp. Vašu objednávku po overení priamo potvrdíme, ak budeme schopný ho dodať maximálne do týždňa.

 

Dá sa tovar poslať aj mimo Slovenska?

Tovar je možné zaslať aj mimo Slovenska, no cena za dopravu bude účtovaná podľa cenníka našich doručovateľov (UPS alebo Slovenskej pošty).

 

Ako môžem zrušiť objednávku?

Objednávku je možné zrušiť telefonicky na čísle 0907 222 297 alebo emailom na info@xtrek.sk. Objednávku vieme stornovať, pokiaľ ešte nebola Vaša zásielka pripravená na expedíciu a odoslaná.

 

Kedy doručuje balíky kuriérska spoločnosť?

Kuriérska spoločnosť doručuje balíky počas pracovnej doby medzi približne 8:00 a 16:30. Je preto dobré, ak túto formu objednávky zvolíte v prípade ak viete, že Vás kuriér zastihne na mieste doručenia. Kuriér Vás bude vo väčšine prípadov kontaktovať telefonicky a v rámci jeho časových možností sa môžete dohodnúť na približnom čase doručenia. Pre maximálnu časovú flexibilitu ohľadom vyzdvihnutia tovaru však odporúčame vyžitie služieb osobného odberu Balíkomat (dostupný 24 hodín denne), alebo Zásielkovňa (podľa otváracích hodín konkretného odberného miesta), alebo odoslanie balíka prostredníctvom Slovenskej pošty. V týchto prípadoch si Vašu zásielku môžete vyzdvihnúť v čase, ktorý vyhovuje Vám.

 

Sú všetky výrobky uvedené na stránke naozaj dostupné?

Všetky výrobky na našej stránke sú pravidelne aktualizované podľa dostupnosti tovaru našich dodávateľov. Okrem výnimočných prípadov, kde sa dostupnosť tovaru zmenila za krátky čas, je teda všetok tovar k dispozícii u nás, alebo na sklade našich dodávateľov, ak nie je pri tovare uvedené inak. Ak je pri tovare uvedené "skladom", tovar máme skutočne na našom sklade a môžeme ho odoslať okamžite po uhradení / potvrdení objednávky. Ak je pri tovare uvedené "overíme", znamená to, že Vám presný termín dodania musíme overiť u nášho dodávateľa (viz. bod Čo znamená označenie "overíme", uvedený vyššie).

 

Mám záujem o tovar, ktorý neuvádzate na stránke.

V tomto prípade nás kontaktujte emailom s podrobným popisom tovaru (výrobca, číslo produktu, farba, veľkosť) a my Vám odpovieme na možné doručenie tohto tovaru. V prípade, ak sa jedná o značku, ktorej iné produkty na našich stránkach ponúkame, je to väčšinou možné bez dlhšieho čakania. V prípade iných značiek záleží od dohody s výrobcom / distribútorom.

 

Mám inú otázku.

V prípade akýchkoľve iných otázok sa na nás neváhajte obrátiť, či už e-mailom, alebo v pracovných dňoch telefonicky. Kontakné údaje nájdete v sekcii Kontakt. Veľmi radi Vám poradíme, či už budete mať otázky ohľadom doručovania, objednávania, alebo platby za tovar. Taktiež Vám radi pomôžeme s výberom vhodného tovaru pre Vás, ak sa neviete rozhodnúť, alebo Vám zodpovieme akékoľvek otázky ohľadom produktov. V prípade detailných otázok o produktoch Vám odpoveď radi zistíme a budeme Vás kontaktovať naspäť, ak by sme Vašu otázku nevedeli zodpovedať okamžite (v tomto prípade je najpraktickejšie nás kontaktovať e-mailom).

 


Späť na zoznam článkov
Copyright 2012 - 2017 © xTrek