Kategórie      

xTrek - Facebook xTrek - Pinterest xTrek - Twitter xTrek - Pinterest xTrek - Pinterest

 

FAQ - Často kladené otázky

Pridané: 24.05.2018

 

 

Čo ak mi nesadne veľkosť oblečenia?

Ak Vám nesadne veľkosť oblečenia, nič sa nedeje. Továr nám môžete vrátiť a my Vám pošleme buď inú veľkosť, alebo vrátime peniaze. Samozrejme, tovar nesmie byť používaný ani poškodený a musí byť zabalený v originálnom balení vrátane visačiek.

 

Ako sa dá tovar objednať?

Najrýchlejší spôsob je objednať tovar cez náš internetový obchod. Po vložení tovaru do košíka a následnom kliknutí na nákupný košík Vás stránka prevedie celým procesom objednávky a dá Vám na výber všetky možnosti platby a dopravy. Tovar však môžete objednať aj prostredníctvom emailu info@xtrek.sk alebo telefonicky, na čísle 0948 235 436.

 

Aké su možnosti prevzatia alebo doručenia tovaru?

Tovar Vám doručíme spôsobom ako si zvolíte. Môžete si vybrať doručenie prostredníctvom kuriéra (aktuálne využívame kuriérske spoločnosti GLS a QDL, vo výnimočných prípadoch kuriéra spoločnosti Packeta), prípadne si ho vyzdvihnúť osobne na niektorom zo stoviek odberných miest našich partnerov (Packeta) po celom Slovensku. Najrýchlejšia možnosť je osobný odber priamo na našom výdajom mieste v Bratislave - Petržalke. Tovar je vo väčšine prípadov pripravený na vyzdivhnutie už do pol hodiny až hodiny po objednaní.

(Podrobnosti o možnostiach dopravy a vyzdvihnutia nájdete v bode 3-C našich Dodacích podmienok).

 

Aká je cena doručenia tovaru?

Cena doručenia závisí od hodnoty objednávky a od vybraného spôsobu dopravy a platby. Doprava na území Slovenska sa pohybuje sa od nula do 6,90 €. Presné ceny pre každý druh dopravy nájdete v našom a prehľadnom Cenníku dopravy, všetky podrobnosti o cenách a spôsoboch prepravy Vám poskytnú aj naše Dodacie podmienky. Pri doručení do iných krajín je cena doručenia individuálna, podľa skutočných nákladov na prepravu.

 

Dá sa tovar niekde vyskúšať?

Žiaľ, vzhľadom na charakter nášho obchodu nie je možné tovar vyskúšať. S výberom Vám však pomôžu detailné popisy produktov a velkostné tabuľky oblečenia. Ak by Vám však napriek tomu oblečenie nesadlo, radi Vám ho vymeníme za inú veľkosť, prípadne Vám vrátime peniaze.

 

Kedy mi príde tovar?

V prípade objedania tovaru, ktorý máme priamo na našom sklade, je tovar v absolútnej väčšine prípadov u Vás na druhý pracovný deň (pri zadaní objednávky do cca 13:00 - 14:00 v dený deň, aby sme ho ešte stihli odovzdať prepravnej spoločnosti). Tovar na objednávku je vo väčšine prípadov je tovar doručený do 3 až 5 pracovných dní. Najrýchlejší spôsob doručenia je prostredníctvom nášho vlatného výdajného miesta pre osobný odber v Bratislave - Petržalke (Muchovo nám. 8, vchod z Černyševského ulice). Rýchle doručenie Vám zabezpeší aj kuriér, ktorý Vám tovar doručí na nasledujúci pracovný deň po odoslaní. Dodacia doba však záleží aj od konkrétneho produktu a toho, či sa vybraný tovar práve nachádza na našom sklade, alebo ho pre Vás musíme objednať u našich dodávateľov. Pre podrobné informácie ohľadom doručenia tovaru si pozrite naše Dodacie podmienky.

 

Akým spôsobom môžem za tovar zaplatiť?

Za tovar sa dá zaplatiť prevodom na náš účet, platobnou kartou, prostredníctvom TatraPay alebo SporoPay (pre majiteľov Tatrabanky alebo Slovenskej sporiteľne) alebo na dobierku pri preberaní tovaru. Podľa vybratého spôsobu dopravy je možné dobierku uhradiť buď v hotovosti (kuriér, výdajné miesta Packety), alebo platobnou kartou (automatizované Z-Boxy služby Packeta).


Čo znamená, ak je pri dodacej dobe uvedené "overíme"?

Ak je pri tovare uvedené "overíme", znamená to, že Vám presný termín dodania musíme zistiť u nášho dodávateľa. Vo väčšine prípadov je to z dôvodu, že sa tovar na sklade nášho dodávateľa rýchlo mení a nevieme vopred garantovať jeho dostupnosť v presne stanovenej dodacej lehote - aj keď vo väčšine prípadov to bude iba niekoľko dní, je možné že je konkrétny tovar dočasne vypredaný a dodanie by trvalo o niečo dlhšie. Ak by dodanie takto označeného tovaru bolo dlhšie ako približne 5 pracovných dní, budeme Vás kontaktovať, aby sme zistili, či je pre Vás dlhšia dodacia doba prijateľná. Ak teda máte záujem o tovar, pri ktorom je dodacia doba označená ako "overíme", môžete si pokojne zadať objednávku a my Vás budeme informovať o jeho dostupnosti a dodacej dobe akonáhle to overíme u nášho dodávateľa, resp. Vašu objednávku po overení priamo potvrdíme, ak budeme schopný ho dodať maximálne do týždňa. V niektorých prípadoch, predovšetkým pri výbredajovom tovare, ktorý sa už nevyrába sa môže stať, že zistíme, že tovar je už vypredaný úplne u všetkých našich dodávateľov a teda Vám ho bohužiaľ nebudeme vedieť zabezpečiť. V takom prípade spravíme všetko pre to, aby sme Vám odporučili náhradu, pokiaľ je to možné s podobnými vlastosťami a cenou.

 

Dá sa tovar poslať aj mimo Slovenska?

Tovar je možné zaslať aj mimo Slovenska, no cena za dopravu bude účtovaná podľa cenníka našich doručovateľov - cena dopravy bude zodpovedať skutočným nákladom na doručenie do požadovanej destinácie.

 

Ako môžem zrušiť objednávku?

Objednávku je možné zrušiť telefonicky na čísle 0948 235 436 alebo emailom na info@xtrek.sk. Objednávku vieme stornovať, pokiaľ ešte nebola Vaša zásielka odoslaná.

 

Kedy doručuje balíky kuriérska spoločnosť?

Kuriérska spoločnosť doručuje balíky počas pracovnej doby medzi približne 8:00 a 16:30. Je preto dobré, ak túto formu objednávky zvolíte v prípade ak viete, že Vás kuriér zastihne na mieste doručenia. Kuriér Vás bude vo väčšine prípadov kontaktovať telefonicky a v rámci jeho časových možností sa môžete dohodnúť na približnom čase doručenia. Pre maximálnu časovú flexibilitu ohľadom vyzdvihnutia tovaru však odporúčame vyžitie služieb osobného odberu Packeta (podľa otváracích hodín konkretného odberného miesta, pri výdajných Z-Boxoch non-stop). V týchto prípadoch si Vašu zásielku môžete vyzdvihnúť v čase, ktorý vyhovuje Vám.

 

Sú všetky výrobky uvedené na stránke naozaj dostupné?

Všetky výrobky na našej stránke sú pravidelne aktualizované podľa dostupnosti tovaru našich dodávateľov. Okrem výnimočných prípadov, kde sa dostupnosť tovaru zmenila za krátky čas, je teda všetok tovar k dispozícii u nás, alebo na sklade našich dodávateľov, ak nie je pri tovare uvedené inak. Ak je pri tovare uvedené "skladom", tovar máme skutočne na našom sklade a môžeme ho odoslať okamžite po uhradení / potvrdení objednávky (pri zadaní / potvrdení objednávky do cca 13:00 vieme tovar poslať ešte v ten istý deň, takže na ďalší deň môže byť u Vás). Ak je pri tovare uvedené "overíme", znamená to, že Vám presný termín dodania musíme overiť u nášho dodávateľa (viz. bod Čo znamená označenie "overíme", uvedený vyššie). Pri akciovom tovare, ktorý má uvedenú dodaciu dobu "overíme", to tiež môže znamenať, že musíme preveriť, či sa medzičasom nevypredali posledné dostupné kusy u našich dodávateľov.

 

Mám záujem o tovar, ktorý neuvádzate na stránke.

V tomto prípade nás kontaktujte emailom s podrobným popisom tovaru (výrobca, číslo produktu, farba, veľkosť) a my Vám odpovieme na možné doručenie tohto tovaru. V prípade, ak sa jedná o značku, ktorej iné produkty na našich stránkach ponúkame, je to väčšinou možné bez dlhšieho čakania. V prípade iných značiek záleží od dohody s výrobcom / distribútorom.

 

Mám inú otázku.

V prípade akýchkoľve iných otázok sa na nás neváhajte obrátiť, či už e-mailom, alebo v pracovných dňoch telefonicky. Kontakné údaje nájdete v sekcii Kontakt. Veľmi radi Vám poradíme, či už budete mať otázky ohľadom doručovania, objednávania, alebo platby za tovar. Taktiež Vám radi pomôžeme s výberom vhodného tovaru pre Vás, ak sa neviete rozhodnúť, alebo Vám zodpovieme akékoľvek otázky ohľadom produktov. V prípade detailných otázok o produktoch Vám odpoveď radi zistíme a budeme Vás kontaktovať naspäť, ak by sme Vašu otázku nevedeli zodpovedať okamžite (v tomto prípade je najpraktickejšie nás kontaktovať e-mailom).

 


Späť na zoznam článkov
Zatvoriť

K článku neboli pridané žiadne komentáre vložiť nový komentár

Copyright 2012 - 2024 © xTrek.sk - outdoor